All Categories

Cosmopack 2019

Tempu: 2021-04-13 Visite: 15
                       

In qualità di capimachja in l'industria di l'imballu, avemu a respunsabilità di riduce a nostra impronta di carbone per aiutà à cumbatte una di e più grandi sfide di a nostra generazione - u cambiamentu climaticu. I nostri obiettivi strategichi includenu riduce l'emissioni assolute di Scope 1 è Scope 2 CO2e di 20%.

                       

Una squadra sperimentata in cuncepimentu di custruzzione per guidà e tendenze in l'imballaggi cù migliaia di casi di cuncepimentu persunalizati.

                       

In tutte e nostre operazioni, è in tutta a nostra catena di fornimentu, continuemu à fà grandi passi in a diminuzione di a nostra impronta ambientale. A nostra strategia s'appoghja annantu à stu prugressu, stabilendu norme ancu più alte per riduce e nostre emissioni di gas à effetto serra, diminuendu l'usu di rifiuti è acqua, è acquistendu i nostri materiali in u modu più eticu è responsabile pussibule.

                       

HC Packaging hè fieru di a so cultura di serviziu è di u nostru impegnu à assicurà a vitalità di e cumunità induve noi è i nostri clienti campanu è travaglianu, è induve sò fatti i nostri prudutti. Servemu quelle cumunità per mezu di prugrammi di empowerment, di donazioni finanziarie è di prudutti, è di volontariu, per fà un impattu pusitivu nantu à a sucietà.

                       

In u 2020, i volontarii di HC Packaging anu cuntribuitu più di 1,000 ore à cause lucali, da furnisce pasti à l'anziani, sustegnu finanziariu à duie ragazze di a scola in Hunan, in Cina, imballendu è donendu libri à studienti in bisognu, è assai di più.

                       

A uppusizione à l'inchiostru tradiziunale à basa di petroliu, l'inchiostru à basa di soia hè presumutu più amichevule per l'ambiente, puderia furnisce culori più precisi, è facilita a riciclatura di a carta.